Blizzard Hikaye Yaratıcısı, Oyunların Hikaye Gelişimi Hakkında Konuştu
George Krstic'in açıklamasına göre Blizzard, hikaye geliştirme aşamasında oyunculardan gelen negatif geri bildirimleri dikkate almak istiyor ancak kendi belirledikleri rotadan da şaşmak istemiyor.
Blizzard oyunlarının ne kadar muhteşem olduğunu, oyuncular tarafından güzel tepkiler aldığını biliyoruz. Tüm bunların yanı sıra şirket, oyunların hikayeleri konusunda takipçilerinden aynı tepkileri bazen alamıyor. Şirket buna rağmen hikayeler konusunda kötü geri bildirimleri dikkate almadığını, bunun hikaye yaratma aşamasında problemlere yol açtığını belirtti.
Blizzard hikaye yöneticisi ve geliştiricisi George Krstic, Reboot Develop etkinliğinde konuştu;
"Özellikle Word of Warcraft oyunu ile, hikaye yaratıcımız Alex (Afrasiabi) 'Hikaye geliştirdiğimiz yer kutsal bir mekan gibi' şeklinde muhteşem bir şey söylemişti. Burası gerçekten de kutsal bir yer. Hikayeleri elimizden gelen en iyi şekilde anlatmaya çalışarak oyuncularımızı mutlu etmek istiyoruz. Ama esas önem gösterdiğimiz noktaya negatif bir şeyin girmesine asla izin vermiyoruz."
"Kafamızı toplamamız, odaklanıp iyi çalışmamız gerekiyor.Takipçilerimizi dinliyor muyuz? Tabii ki dinliyoruz ama bunun bizi işimizden alıkoymasına izin veremeyiz. Planlarımız var. Dinliyoruz. Ama o sesler burada karmaşalara neden olabiliyor. Bir hikaye anlatıcısı olarak dünya geneli takipçilerimiz için hikayeler topluyoruz. Ekibimiz çok farklı kültürlerden gelen insanlardan oluşuyor. Herkesin beraber çalıştığı bu çalışma ortamını çok seviyorum."
2018 BlizzCon etkinliğinde Diablo: Immortal tanıtıldığında şirket için çok büyük ırkçılık suçlamalaları yapılmıştı. Birçok insan bu olaydan sonra oyun için bir güncelleme gelmesini beklemişti. Ayrıca şirket, oyunların içindeki karakterler yüzünden de tepkilerle karşılaşabiliyor.