Say'dan Nazım Hikmet Sürprizi
Piyanist Fazıl Say, Ankara'da Cso ile Birlikte Verdiği Konser Sonunda, Seyircinin Yoğun Alkışıyla Karşılaşınca Tam İki Kez Daha Piyanonun Başına Oturdu. Say, İkinci Bisin Ardından, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ile Tartışmalarını Ateşleyen, "Nazım Hikmet Oratoryosu"ndan "Memleketim" Adlı Parçayı Seslendirdi.
Piyanist Fazıl Say, Ankara’da CSO ile birlikte verdiği konser sonunda, seyircinin yoğun alkışıyla karşılaşınca tam iki kez daha piyanonun başına oturdu. Say, ikinci bisin ardından, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ile tartışmalarını ateşleyen, "Nazım Hikmet Oratoryosu"ndan "Memleketim" adlı parçayı seslendirdi.
Piyanist Fazıl Say, Ankara’da Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası ile konser verdi. İlginin yoğun olduğu konserde, Başkentliler tüm salonu doldurdu. Say, Naci Özgüç’ün şefliğinde verdiği konsere, Beethoven’ın notalarıyla başladı. Konser programı verilen aranın ardından, Samuel Barber’in "Adagio Op.11" adlı eserinin orkestra tarafından yorumlanmasıyla devam etti. Ardından, Say ve orkestra, programın son eseri olan George Gershwin’in "Rhapsody in Blue" adlı eserini yorumladı. Program sonunda beğenisini gizlemeyen Ankara seyircisi, Say’ı alkış yağmuruna tuttu. Seyirciye defalarca selam veren Say, yoğun alkışlar nedeniyle bir türlü sahneden ayrılamadı. Fazıl Say, ilk ’bis’in ardından yine George Gershwin’e ait, "Summertime" adlı klasik caz eserini yorumladı. Bu performansının ardından da alkışlar susmayınca Say, bu kez büyük bir sürpriz yaptı. Say’ın ikinci bisin ardından ise, Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ile tartışmalarını ateşleyen, "Nazım Hikmet Oratoryosu"ndan "Memleketim" adlı bestesini seslendirdi.