Sons of the Forest'ın ilk büyük güncellemesi yayınlandı! Planör ve dürbün eklendi
Endnight Games'in açık dünya hayatta kalma korku oyunu Sons of the Forest'ın ilk büyük güncellemesi yayınlandı. İlk güncelleme ile oyuna dikkat çekici iki yeni eşya eklendi: Askılı planör ve dürbün.
Sons Of The Forest'ın ilk yamasında yeni bir mini boss savaşı, dürbün, planör, savunma duvarı kapısı ve kapı kilitlerinin yanı sıra birçok yeni özellik ve oyun iyileştirmeleri yapıldı. İşte Sons of the Forest ilk güncellemesinin detayları…
SONS OF THE FOREST'A HANG GLIDER VE DÜRBÜN EKLENDİ
Sons of the Forest'ın Erken Erişim ile piyasaya sürülmesinin ardından ilk güncellemesi yayınlandı. Oyuna ilk güncelleme ile askılı planör veya bilinen adıyla yelken kanat (Hang Glider) ve dürbün eklendi.
Discord sunucumuza katılmak için buraya tıklayınız
SONS OF THE FOREST İLK GÜNCELLEMESİ YAYINLANDI
- Dürbün (Binoculars)
- Askılı Planör (Hang Glider)
- Savunma Duvarı kapısı (Defensive Wall gate)
- Yemek sığınağına oyun ortasında boss savaşı eklendi
- Seçenekler ekranına ayarları sıfırlama eklendi
- Haritaya eksik olan Virginia deri takım elbisesi eklendi
- Kapı kilidi eklendi
- İnşa edilen küçük yapılar (mobilyalar) artık ele alınabilecek ve ele alındığında farklı bir yere tekrardan yerleştirilebilir veya malzemelerini alabilmek için fırlatılabilir.
- Ek hikaye öğeleri eklendi
- Yamyamlar için yeni headshot ölüm animasyon varyasyonları eklendi
- Sinirli yamyamlar artık ağaçlardan atlayacak saldırabilecekler
- Küçük kuşlar artık yenilebilecek
- Oyuncu adı etiketlerini gizleme seçeneği eklendi
- Mermi nişangahını ve yörüngesini gizleme seçeneği eklendi
- Balık tuzağı suya yerleştirildiğinde mevcut mevsim kış olmadığı sürece her 5-10 dakikada bir balık yakalayacak
- Bazı yamyam köylere gözetleme kuleleri eklendi
- Hikaye Kağıdı (Story Paper) alımları artık kullanıcı ara yüzünü "yakınlaştır" olarak gösterecek
- Yeni yapı türü eklendi: Tek Taraflı Apex (One Sided Apex). Eilen kiriş ile destekli kiriş arasındaki boşluğu dolduracak. Eğilen kiriş yönüne göre otomatik olarak hizalanır. Çeyrek günlük varyasyonlarını otomatik olarak doğru uzunluğa sığdırır.
DENGE
- Uyku bekleme süresi eklendi
- Açık ve susama dinlenme drenajı 0'a ayarlandı
- Çamurlu yamyamlar artık daha az sinirlenecek
- Oyuncuya ulaşabilen yakındaki düşmanlardan Oyuncu Uyku Kesintisi olayları olasılığı eklenecek
- Yakacak odun kullanımını daha önemli hale getirmek için ayarlanmış yangın tahliye hızı
- Bira daha doygunluk vermek için meyveler ayarlandı
- Yarı yarıya daha fazla susama ve daha az enerji yükseltmesi sağlamak için ince ayarlı enerji içeceği
- Tüm bitkilerin ve mantarların verdiği ince ayarlı doygunluk ve enerji miktarı
- Zorlu düşman sağlığı ayarı 1,25 kat sağlığa düşürüldü
- Yamyam zırh sağlığı sertte 1,5 kat arttırıldı
- Kelvin'in balık yakalama görevi bir süre sonra sonlanacak
- Oyunun sonrasında çok fazla düşmana sahip bir mağaranın açılması düzeltildi
- Bazı oyuncu yakın dövüş etkinlikleri ve aralıkları daha iyi yapay zeka duyarlılığı için ayarlandı
- Av tüfeği hasarı yarıya indirildi
- Arttırılmış koltuk dinlenme miktarı 0,3'ten 0,7'ye yükseldi
- Yemek salonuna normal Puffies eklendi
- Aktif çok oyunculu oyuncuların miktarına bağlı olarak ürperticilerde artan sağlık durumu
GELİŞTİRMELER
- Geliştirilmiş kırmızı yamyam animasyonu ve karışımları
- Kadın yamyam için sabit uyku animasyonu
- Çok oyunculu mod için oyuncu etkili mücadelesini / boşta kalmayı ayarlayın
- Suyun derinliklerinde sabit 'kabarık' kütükler
- Dünya konum belirleyiciler için performans artışı
- Oyuncu içeride doğduğunda kapakların ve kapıların zorla açılmasına izin veren Mantık eklendi
- Bazı LOD'lar için düzeltme bazen doğru şekilde geçiş yapmıyor
- Ölüm uyandığında çıkarken ortaya çıkan hata düzeltildi
- Eşsiz/Hikaye öğeleri artık toplandıklarında zorla donatılıyor
- Kapı oryantasyonu artık oyuncunun yerleştirirken konumuna göre belirleniyor, oyuncunun önündeki yüz iç yüzdür
- Daha iyi yol için ayarlanmış Geyik ve Geyik hareketi
- Bankın nesnelere o kadar yakın yerleştirilmesi engellendi ki, oyuncu üzerine oturduktan sonra ayağa kalkarken sıkışıp kalabilir
- Yakın dövüş darbeleri ve çarpışma için daha küçük sahne kurulumu eklendi
- Duvar feneri için LOD'lar/optimizasyon eklendi
- Vida depolamayı yok etmek artık depolanmış öğeleri dinamik pikaplar olarak ortaya çıkarıyor
- Plaj greeble'ları, mercan kaya boyutları azaltılarak yenilenmiştir
- Bunker food bazı küçük aydınlatma sorunlarını çözdü
- Bunker food'a radyo eklendi
- Bay ve Bayan Puffton'ın masa kartlarını hikaye pikaplarına dönüştürdü
- DLSS dll dosyası 3.1.1 sürümüne güncellendi
HATA DÜZELTMELERİ
- Kilitli kapılardan sopayla geçilmesi engellendi
- Kelvin'in oyuncu yapılarının eklenmiş olduğu ağaçları kesmesi düzeltildi (SONUNDA)
- Sabit anahtar kartı misafiri sığınak eğlencesinde iki kapıyı açmaz ve bunker konutuna girmek için gerekli değildir
- Su altında işlenmeyen hayalet planları düzeltildi (örneğin balık tuzağı)
- Bazı su altı akış oluşturma aksaklıkları düzeltildi
- Çok oyunculu oyun bağlantısının kesilmesiyle ilgili bazı olası sorunlar düzeltildi
- Giriş bağlamalarıyla ilgili birden çok sorun düzeltildi
- Sabit oyuncu ipe tırmanırken öldükten sonra sıkıştı
- Muşamba çarpışmasına kağıt hedefi yerleştirebilme düzeltildi
- Sabit yer savunma duvarı seçeneği, topraklanmamış sütunlarda mevcuttur ve genellikle reddedilen geçersiz yerleştirmeye neden olur
- Savunma duvarı kütüğünün, reddedilen geçersiz bir yerleşime neden olan günlük çeyrek varyasyonundan yapılmış bir direğe yerleştirilmesi düzeltildi
- Küçük hayvan ölüm tuzağını yok ederek kaynaklarını iki kez geri almak düzeltildi
- Bir yangınla etkileşim halindeyken yangın çıktığında meydana gelen bazı sorunlar düzeltildi
- Çubuklu sabit kaldırma muşambası, bazen otomatik olarak donatıldığında çubuğun düzgün bir şekilde donatıldığını algılamaz, bu da eylemi gerçekleştirmeden önce gereksiz bir gecikmeye neden olur
- Günlükleri otomatik olarak bölerek hayalet şema yapılarına günlük plakalarının eklenmesi düzeltildi ve günlüğü düzgün bir şekilde tüketmedi
- Bazı oluşturulmamış anahatlardaki bazı öğelerin kaldırılabileceği durum düzeltildi
- Mağaraların bazı köşelerine giderken devre dışı bırakılan mağara görselleri için ses düzeltmesi
- Arazideki çeşitli açık kaya / uçurum kenarları için düzeltmeler
- Virginia kapma çantası etkileşiminin toplama ile aynı anda tetiklenebileceği ve kötü oyuncu durumuna yol açabileceği durum düzeltildi
- Oyuncunun canlandıktan sonra mızrakla saldırması sorunu düzeltildi
- Düşman zırh ayarının çalışmaması düzeltildi
- Hayvan sayısı ayarının düzgün çalışmaması düzeltildi
- Yer saldırıları yaparken eylemleri tetikleyebilen sabit oyuncu, bazı olası geçici sıkışmış durumları düzeltir.
- Küçük kuşların oyuncudan korkmadığı bazı durumlar düzeltildi
- Tuş takımı girişleri için bazı yanlış klavye simgeleri düzeltildi
- Çok oyunculu bir oyundan çıktıktan sonra başlık ekranında oynatılmayan müzik düzeltildi
- Sonbahar öğütülmüş yapraklar şimdi görsel olarak çok fazla açılmamalı
- Oyuncu artık elinde tuttuğu ve envanterde maksimuma çıkardığı bir eşyayı donatmaya çalışırken kırık bir duruma girmeyecek
- Taktik Balta ile hareket etmek için yapılan ve saldırının/bloğun/parry'nin bu sırada etkinleşmesini engelleyen bir geçiş düzeltildi
- Bir sütunu destekleyen bir kirişin çıkarılmasının, sütunu yeni desteğiyle düzgün bir şekilde yeniden bağlamayacağı ve basamaklı yeniden konumlandırma işleminden sonra hesaplanan yanlış sütun konumuna neden olacağı sabit durum
- Apex olarak kayıtlardan sabit ahşap yığını yükleme (retro-aktif olmayan)
- Ara sahneler için oyuncu kaydetme sistemi eklendi
- Mağara köpekbalığı kırık görünen kopmuş uzuvları yiyerek düzeltildi
- Bazı mağara giriş yarasaları korkutucu yumurtlama yerleri düzeltildi
- Bazı kartal levrek iniş / kalkış sorunları düzeltildi. Uzun boylu ölü güdüğe bir levrek noktası ekleyin
- Eğlence sığınağının üzerinde yürümenin ağaçların ve diğer dünya nesnelerinin kaybolmasına neden olabileceği sorun düzeltildi.
- Yamyamlar artık pencerelere tırmanmak için uzun mesafeler ayırmamalı
- Kaydedilen bir oyuna yeniden katılırken artık doğru sezona yüklenmeyen istemciler için düzeltme
- Nakavt sırasında ellerinde tuttukları eşyalar artık yeniden canlandırıldıktan sonra hatırlanıyor
- Öğreticiler artık duraklatma menüsünü açarken kapanmaya zorlanmayacak ve bunun yerine yalnızca görsel olarak değiştirilecektir. Bu, oyuncu gerçekten yapmadan önce inşaat elemanı öğreticisini alma gibi bazı öğreticilerin tamamlanmasını sağlamalıdır.
- Yardımcı program kitabı tutulduğunda veya oyuncu envanterinde olduğunda oyuncu artık eğimlerden aşağı kaymayacaktır.
- Artık hem lazer görüşünü hem de el feneri silah modlarını tatar yayına aynı anda takamıyor
- Çok oyunculu istemcinin günlükleri çoğaltabildiği bazı durumlar düzeltildi
- Elemanlarını doğru konuma geri getirmeyen ahşap yığınlarının onarımı düzeltildi
- Ağaç barınağı bağlı bir ağacı keserken sabit yüzen kütük
- Sabit Vida Yapıları parçalanırken ses yok
- Etiketli otomatik taşınabilir ışıkta atlar
- Kelvin'in radyoyu düşüren radyoları yok etmesi düzeltildi
- Virginia'ya verilen sabit silahlar doğru miktarda cephane ve silah yükseltmeleriyle iade edilmiyor
- Daha görünür hale getirmek için simgelerdeki sönüklük mesafesi biraz değiştirildi
- Başka bir oyuncu kafasının üzerinde durursa arazide itilebilen oyuncular için düzeltildi
- Şu anda tutulan silahtan silah yükseltmelerini kaldıran açma kapakları düzeltildi
- Oyuncunun yüksek yükseklikte ölürken ölüm işaretleyicisine doğru şekilde hizalandığından emin olundu
- Çıkarılan yüzer can yeleği
- Bazı kalite ayarlarında kırılan yer değiştirme kazma görselleri düzeltildi
SES
- Geliştirilmiş ses CPU ek yükü
- Bazı yamyam ses / vokaller geliştirildi
- Azaltılmış ses takılması sorunları
- Performans etkisini azaltmak için yüksek rüzgar sesinin azaltılmış yoğunluğu
- CPU maliyetini düşürmek ve performansı artırmak için maksimum ayak sesi örnekleri azaltıldı
- Patlamalar ve el bombaları üzerindeki ses zil sesi efekti, mesafeyle kesilmesini önlemek için patlamadan uzaklaştıkça azalacak şekilde değiştirildi
- Eğlence sığınağındaki ilk tükürük yuvasına tükürük sesi eklendi
- Fizik seslerine sönüklükler eklendi
- Koşu, şelale ve sörf seviyeleri sırasında ayarlanmış oyuncu kaya ayak izi
- "Get down son" ara sahnesine kapı açılmadan önce silahlı dövüş sesi eklendi
- Flyswatter, kemik yapıcı ve küçük hayvan tuzaklarında tetiklenen ve sıfırlanan ses olayları güncellendi
- Onarım aracının SFX'e spam göndermesi performans ve ses sorunlarına neden oldu
- İplerden aşağı inerken bitmeyen sabit ses döngüsü